Fuzul Tasarruf Finansman A.Ş. Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Fuzul Tasarruf Finansman A.Ş. olarak, müşterilerimizden gelen memnuniyet geri bildirimlerini, önerileri ve şikayetleri kurumsal gelişimimizin en önemli fırsatlarından birisi olarak kabul eder bu inançla ele alırız.
Şirketimizin kalite ve müşteri deneyimi politikaları çerçevesinde “önce müşteri” ilkemizle süreçlerimizi tasarlar, olası müşteri şikayetlerinde konuyu daima “önce müşteri” yaklaşımı ile değerlendiririz.
- Başvurularınızı titizlikle kayıt altına alır ve süreç hakkında sizlere düzenli bilgilendirmeler yaparız.
- Taleplerinizi yasal sürelere bağlı kalmak şartıyla en kısa sürede çözüme ulaştırmak için çalışırız.
- Objektif, adil ve dengeli çözümler üretmeye çalışırız.
- Çözüm önerilerimizi ihtiyaç ve beklentilerinize özel olarak belirleriz.
- Başvurunuz titizlikle kayıt altına alınır ve süreç hakkında düzenli bilgilendirmeler sağlarız.

Geri bildirimlerinizi bize nasıl iletebilirsiniz?
Şikâyet, öneri veya memnuniyet bildirimlerinizi aşağıdaki kanallardan bize iletebilirsiniz:
- 444 63 13 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz’i her gün 09:00 – 20:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.
- Kurumsal e-posta adresimiz olan musteriiliskileri@fuzulev.com.tr adresimize eposta gönderebilirsiniz.
- Yaygın şube ağımızdaki herhangi bir şubemize uğrayarak Şikayet Talep Formu ‘nu doldurabilirsiniz veya yazılı olarak şubemizle paylaşabilirsiniz.
Şikayet talebinizi ilettikten sonra süreç nasıl işler?
- Başvurunuz Kaydedilir: Her iletiniz, sistemimizde otomatik olarak kayıt altına alınarak özel bir takip numarası ile arşivlenir.
- Sınıflandırma Yapılır: Geri bildiriminiz, içeriği ve konunun aciliyeti de göz önünde bulundurularak derhal ilgili birimlere yönlendirilir.
- Çözüm Süreci Başlatılır: Konuyla ilgili detaylı inceleme yapılır; gerekirse sizden ek bilgi veya memnuniyetsizliğinizin nedenleri hakkında bilgiler talep edilir.
- Sonuç Paylaşılır: Çözüm adımları ve sonuca dair bilgiler tarafınıza iletilir.
Şikayetleriniz, yasal sürelere bağlı kalmak şartıyla ortalama 5 iş günü içinde sonuçlandırılma hedefiyle çalışmalar yürütülür. Olası gecikmelerde mutlaka tarafınıza sebepleriyle birlikte gerekli bilgiler aktarılır.